Түгээмэл асуултууд

Шинэ хэрэглэгчээр бүртгүүлэх
  • Та NSF аппликейшнруу орсны дараа дэлгэцэнд гарч ирэх сонголтоос “шинэ хэрэглэгч” хэсгийг сонгон, --- үе бүртгэлийг хийснээр шинэ хэрэглэгч болно.
Бүртгүүлэхэд шаардагдах зүйлс
  • Овог нэр
  • Регистрийн дугаар
  • Гар утасны дугаар
  • И-мэйл хаяг
  • Өөрийн нэр дээрх Монгол улсын дурын арилжааны банкны дансны дугаар
NSF аппликейшныг гар утсандаа хэрхэн суулгах вэ?
  • Та өөрийн гар утасны App Store (IPhone) , Play store (Android) дээр NSF гэж хайлт хийн аппликейшныг суулгах боломжтой
NSF оноо гэж юу вэ?
  • Та авсан зээлийн хэмжээг хугацаандаа төлсөн эсэхээс хамааран урамшууллын оноог бэлгэнд авна. Уг оноог ашиглан дараагын зээлийн үйлчилгээний хэмжээг нэмэх эсхүл зээлийн хүүг багасгах боломжтой.
Нэг хэрэглэгч хэдэн удаа зээл авах боломжтой вэ?
  • Өмнө авсан зээлийн төлөлтийг бүрэн дуусгасны дараа таньд дахин нэг удаагын зээлийн боломж нээгдэнэ.
NSF аппликейшн хэрэглэх явцад гацах алдаа гарвал яах вэ?
  • Та NSF аппликейшнаас гарсны дараа дахин нэг оролдолого хийнэ үү. Алдаа гарсан хэвээр байвал 89056006 утсаар холбогдоно уу.
Нэг удаад авж болох зээлийн хязгаар хэдэн төгрөг вэ?
  • Та NSF аппликейшны “боломжит зээлийн хэсэгт” заасан хэмжээгээр авах боломжтой.
Зээлийн хүүг яаж тооцох вэ?
  • Зээлийн хүү 0.0% - 3.0% байх ба та NSF оноог ашиглах эсэхээс хамааран өөрчлөгдөнө.
Төлбөр төлөх сүүлийн хугацааг мэдэх боломжтой юу?
  • Төлбөр төлөх сүүлийн хугацаа болохоос 10 хоногийн өмнөөс таний гар утсанд мессеж болон аппликейшний мэдээлэл очно.
Нэвтрэх нэр, нууц үг хэрхэн сэргээх вэ?
  • Та “нэр, нууц үг сэргээх” хэсэгт дарснаар сэргээх боломжтой.
Бүртгэлтэй дансаа солих боломжтой юу?
  • Боломжтой. Та дансны мэдээлэл хэсэгт дарснаар солино.
АЖЛЫН ЦАГ
Да - Ба: 09:00 - 18:00
БИДЭНТЭЙ ХОЛБОГДОХ
И-мэйл: info@nsf.mn Утас: 7747-6006
БИДНИЙГ ДАГАХ